Опис та розробка БП

Наші послуги у сферах:

Опис та розробка БП

Впровадження CRM

Консультаційна підтримка

Будь-який бізнес має процеси, навіть якщо більшість його працівників так не вважає.

Найімовірніше, вас на цю сторінку привело бажання навести лад у процесах свого підприємства. На наше щире переконання, будь-яка автоматизація приречена на провал, якщо попередньо не були виділені та описані хоча б основні бізнес-процеси вашого бізнесу. Основними є маркетингові, продажні та виробничі процеси.

Наші експерти допоможуть вам:

  • Опишуть основні процеси на вашому підприємстві так, як вони є зараз
  • Нададуть рекомендації стосовно їхньої оптимізації
  • Навчать ваших працівників їх бачити та описувати

Для чого описувати процеси?

В більшості випадків підприємство починалося з власника. Він просто робив свою роботу якісно. Згодом він отримував більше замовлень, і йому довелося наймати помічників, які вчились у першої особи. З розвитком підприємства почали з’являтися нові відділи, які отримували все вужчу спеціалізацію. Так виникла ситуація, коли ніхто точно не може сказати, як саме рухається замовлення від бажання клієнта до товару-результату (можливо окрім власника бізнесу). Кожен працівник знає тільки свою частину роботи, а на стиках виникають так звані “bottlenecks” — вузькі місця. Саме через них замовлення замість 1 дня йде до адресата 5 днів. Саме через них клієнт очікує вирішення свого питання годинами або й днями замість декількох хвилин.

Тільки чітке описання бізнес-процесів “як є”, з подальшим моделюванням, зможе наочно продемонструвати вам проблемні місця у вашому бізнесі.

Якісно описаний бізнес-процес — це основа для вдалого впровадження CRM або BPM-системи на вашому підприємстві.

Інтегруйте філософію CRM у ваш бізнес

Наші компетенції при впровадженні CRM-систем

  • Адаптація наявних бізнес-процесів до логіки системи
  • Розробка технічних завдань
  • Розробка нового функціонала на платформі BPM`Online
  • Інтеграція з зовнішніми системами (1С, сайт тощо)
  • Рекомендації щодо уникнення конфліктних ситуацій у колективі під час впровадження
  • Розробка інструкцій і документації для персоналу
  • Навчання персоналу

В абсолютній більшості випадків коробкове CRM-рішення не закриває задач клієнта, оскільки не існує цілком однакових бізнесів з однаковою швидкістю розвитку, з однаковими цілями та проблемами. Навіть якщо коробкове рішення максимально гнучке (таке, як BPM`Online), виникає питання: а як правильно його налаштувати до поточних вимог клієнта? Як застосувати готові інструменти платформи так, щоб з ними було зручно працювати співробітникам та замовник міг отримати релевантну аналітичну інформацію вчасно й у зручній формі. Зазвичай замовник думає, що це все вміє інтегратор, а інтегратор думає, що йому надасть (у вигляді чітко сформульованого технічного завдання) всю необхідну інформацію замовник. У результаті 86 % замовників не задоволені якістю впровадження, а близько половини взагалі відмовляються від проекту.

Саме тому для нас процес впровадження — це передусім занурення в бізнес клієнта. Ми намагаємося зрозуміти, як і чому працюють процеси, чи налаштований колектив на зміни і — найголовніше — чи потрібна CRM-система цьому підприємству на цьому етапі розвитку (так, ми відмовляємо клієнтів від купівлі CRM-систем і робимо це доволі часто).

Також дуже актуальною проблемою є “відторгнення” CRM колективом. Наш досвід дозволяє нам давати практичні рекомендації власникам, як уникнути конфліктів або хоча б зменшити руйнівні наслідки для підприємства.

Інтегруйте філософію CRM у ваш бізнес

Будь-який програмний продукт потребує підтримки. CRM-системи не виняток. Понад це: такі продукти потребують оперативної реакції на звернення. У багатьох випадках помилка в системі означає зупинку всього виробничого процесу. Саме тому наша команда робить великий акцент на надання якісної та вчасної консультаційної підтримки своїм клієнтам.

Ми підтримуємо:

  • Власні проектні рішення

Після закінчення робіт із впровадження наша співпраця з клієнтами зазвичай тільки починається. Уже в процесі впровадження клієнт розуміє, що б він міг зробити інакше, а що можна було б суттєво модернізувати. З продуктом починають працювати реальні люди, у яких виникає безліч запитань та правок. У цей час дуже важливим є ефективний механізм прийому та обробки звернень у максимально стислі терміни та з максимальною увагою до кожного користувача. Саме так ми і намагаємося працювати, підтримуючи свої проектні рішення.

  • “Чужі” або невдалі впровадження

Часто буває так, що клієнт намагається зекономити кошти на впровадженні і робить його самотужки. Часом це вдається, і таке впровадження суперефективне. Але здебільшого — ні. У результаті дорога CRM-система або не працює взагалі, або працює на 5 % своїх можливостей. Ми залюбки беремо на підтримку таких клієнтів за умови повного аудиту наявної системи та виконання клієнтом наших рекомендацій. Оскільки дуже часто клієнту потрібно всього лиш підказати, в якому напрямку думати, а решту він в силі зробити сам. Саме для таких клієнтів буде корисним наш досвід роботи з різними галузями бізнесу і досвід розв’язування типових проблем при впровадженні.

Інтегруйте філософію CRM у ваш бізнес