Впровадження CRM

Наші послуги у сферах:

Опис та розробка БП

Впровадження CRM

Консультаційна підтримка

Будь який бізнес має процеси, навіть якщо більшість його працівників так не вважає.

Найімовірніше, вас на цю сторінку привело бажання навести лад у процесах свого підприємства. На наше щире переконання, будь яка автоматизація приречена на провал, якщо попередньо не були виділені та описані хоча б основні бізнес процеси вашого бізнесу. Основними є маркетингові, продажні та виробничі процеси.

Наші експерти допоможуть вам:

  • Виписати основні процеси на вашому підприємстві, так як вони є зараз
  • Нададуть рекомендації стосовно їх оптимізації
  • Навчать ваших працівників їх бачити та описувати

Для чого описувати процеси?

В більшості випадків підприємство починалося з власника. Він просто робив свою роботу якісно. Згодом він отримував більше замовлень і йому довелося наймати помічників, які вчилися у першої особи. По мірі того, як підприємство розвивалося, почали з’являтися нові відділи, які отримували все вужчу спеціалізацію. Так виникла ситуація, коли ніхто точно не може сказати, як саме рухається замовлення від бажання клієнта до товару результату(можливо окрім власника бізнесу). Кожен працівник знає тільки свою частину роботи а на стиках виникають так звані “bottlenecks” - вузькі місця. Саме через них, замовлення замість 1 дня, йде до адресата 5 днів. Саме через них, клієнт очікує вирішення свого питання годинами або й днями, замість декількох хвилин.

Тільки чітке описання бізнес процесів “як є”, з подальшим моделюванням, зможе наочно продемонструвати вам проблемні місця у вашому бізнесі.

Якісно описаний бізнес процес - це основа для вдалого впровадження CRM або BPM системи на вашому підприємстві.

Інтегруйте філософію CRM у ваш бізнес

Наші компетенції при впровадженні CRM-систем

  • Адаптація наявних бізнес процесів до логіки системи
  • Розробка технічних завдань
  • Розробка нового функціоналу на платформі BPM`Online
  • Інтеграція з зовнішніми системами (1С, сайт, тощо)
  • Рекомендації стосовно уникнення конфліктних ситуацій в колективі під час впровадження
  • Розробка інструкцій та документації для персоналу
  • Навчання персоналу

У абсолютній більшості випадків коробкове CRM-рішення не вирішує задач клієнта, оскільки не існує цілком однакових бізнесів з однаковою швидкістю розвитку, з однаковими цілями та проблемами.Навіть якщо коробкове рішення максимально гнучке (таке як BPM`Online) виникає питання, а як правильно його налаштувати до поточних вимог клієнта? Як застосувати готові інструменти платформи так, щоб з ним було зручно працювати працівникам та замовник міг отримати релевантну аналітичну інформацію вчасно та в зручній формі. Зазвичай замовник думає, що це все вміє інтегратор, а інтегратор думає, що йому надасть(у вигляді чітко сформульованого технічного завдання) всю необхідну інформацію замовник. В результаті 86 % замовників не задоволені якістю впровадження а близько половини взагалі відмовляються від проекту.

Саме тому для нас процес впровадження, це в першу чергу занурення в бізнес клієнта. Ми намагаємося зрозуміти як і чому працюють процеси, чи налаштований колектив на зміни і найголовніше чи потрібна CRM-система цьому підприємству на цьому етапі розвитку(так, ми відмовляємо клієнтів від купівлі CRM-систем, і робимо це доволі часто).

Також дуже актуальною проблемою є проблема “відторгнення” CRM колективом. Наш досвід дозволяє нам давати практичні рекомендації власниками, як уникнути конфліктів або хоча б зменшити руйнівні наслідки для підприємства.

Інтегруйте філософію CRM у ваш бізнес

Будь-який програмний продукт потребує підтримки. CRM-системи не виняток. Понад це: такі продукти потребують оперативної реакції на звернення. У багатьох випадках помилка в системі означає зупинку всього виробничого процесу. Саме тому наша команда робить великий акцент на надання якісної та вчасної консультаційної підтримки своїм клієнтам.

Ми підтримуємо:

  • Власні проектні рішення

Після закінчення робіт із впровадження наша співпраця з клієнтами зазвичай тільки починається. Уже в процесі впровадження клієнт розуміє, що б він міг зробити інакше, а що можна було б суттєво модернізувати. З продуктом починають працювати реальні люди, у яких виникає безліч запитань та правок. У цей час дуже важливим є ефективний механізм прийому та обробки звернень у максимально стислі терміни та з максимальною увагою до кожного користувача. Саме так ми і намагаємося працювати, підтримуючи свої проектні рішення.

  • “Чужі” або невдалі впровадження

Часто буває так, що клієнт намагається зекономити кошти на впровадженні і робить його самотужки. Часом це вдається, і таке впровадження суперефективне. Але здебільшого — ні. У результаті дорога CRM-система або не працює взагалі, або працює на 5 % своїх можливостей. Ми залюбки беремо на підтримку таких клієнтів за умови повного аудиту наявної системи та виконання клієнтом наших рекомендацій. Оскільки дуже часто клієнту потрібно всього лиш підказати, в якому напрямку думати, а решту він в силі зробити сам. Саме для таких клієнтів буде корисним наш досвід роботи з різними галузями бізнесу і досвід розв’язування типових проблем при впровадженні.

Інтегруйте філософію CRM у ваш бізнес