Назад

AQUADAR ™

08.02.2019

AQUADAR ™ — це сервісна компанія, наша спеціалізація — очищення води. В нашій галузі клієнт дуже вимогливий і рідко прощає помилки, адже йдеться про його здоров'я.

З ростом компанії перед нами постало завдання обліку та автоматизації всіх відносин з клієнтами. Простіше кажучи, ми хотіли уникнути втрат ЛІД-ів на будь-якій зі стадій продажів до укладання угоди, забезпечити своєчасність регламентного сервісного обслуговування і облік зданого в оренду обладнання з повною його історією.

На цьому етапі було очевидно, що ми потребуємо якісної CRM. До цього часу я вже мав досвід впровадження двох CRM від різних постачальників, які тільки частково могли закрити необхідний функціонал. Тому ми розробили необхідні критерії відбору; після аналізу оптимальним для нас рішенням виявилася #bpmonline CRM. Це глобальний комбайн, який може покрити абсолютно всі без винятку бізнес-процеси в компанії і інтегрувати їх в єдину екосистему.

Отже, ми оплатили ліцензії, вивчили навчальну документацію і, користуючись порадами персонального консультанта, взялися за інтеграцію системи в компанії. І через 6 місяців ми усвідомили, що просуваємося вкрай повільно, — програма не працює належним чином, у нас нічого не виходить. Це був найскладніший період, потрібно було терміново щось змінювати.

На форумі бізнес- і IT-лідерів | Terrasoft я познайомився з Ярославом Сиваком — засновником CRM TOOLS. Ми підписали контракт і взялися до роботи. На першому етапі нас приємно здивував експертний підхід: ми почали з викладу БП на папері (електронному)) у вигляді блоксхем, що відображають усі взаємодії в компанії. Ми знайшли наші "вузькі місця" і разом скоригували ці процеси, проговорили, "як повинно бути". І тільки потім перейшли до налаштування функціонала системи. Таким чином система підлаштовувалася під наявні процеси, а не навпаки.

Кілька разів ми стикалися з тим, що стандартні рішення програми не можуть нас задовольнити. У таких випадках Ярослав і його команда дописували в код необхідні функції або пропонували креативне рішення з використанням штатних інструментів. Ще за 4 місяці ми закінчили інтеграцію системи, і зараз вона повністю функціонує.

Із задоволенням рекомендую компанію CRM Tools для інтеграції bpm'online. Це дійсно крутий продукт, але налаштовувати його повинні професіонали. Не втрачайте часу даремно.

Замовити безкоштовну консультацію